غیبت قطعی دو مدافع بارسلونا در مقابل ختافه؛ بازگشت لنگله!

غیبت قطعی دو مدافع بارسلونا در مقابل ختافه؛ بازگشت لنگله!

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع بارسلونا به علت مصدومیت قطعا بازی بعدی تیمش در لالیگا مقابل ختافه را از دست می دهد. در حقیقت مدت دقیق غیبت وی مشخص نیست اما قطعا کومان در مقابل ختافه نمی تواند روی او حساب کند.

به گزارش فوتبالی، پیکه به علت مصدومیت در دقیقه 31 بازی در سن مامس از زمین خارج شد و جای خود را به ارائوخو داد. تست های پزشکی نشان می دهند که قطعا پیکه مقابل ختافه بازی نخواهد کرد. از سویی اریک گارسیا به علت دریافت کارت قرمز و محرومیت قطعا در مقابل ختافه بازی نمی کند که بدین ترتیب کومان باید در خط دفاعی از لنگله و آرائوخو استفاده کند. مدافع فرانسوی به خاطر اشتباهات پرشمارش در سالهای اخیر محبوبیت چندانی میان هواداران بارسا ندارد و بازی مقابل ختافه فرصت خوبی است تا بدرخشد و از زیر بار فشارها خارج شود به خصوص حالا که با حضور  اریک گارسیا عرصه برای حضورش در ترکیب تنگ شده است.

بارسلونا پس از تساوی مقابل بیلبائو با انگیزه ویژه ای به مصاف ختافه می رود و به دنبال کسب هر سه امتیا زاست تا دوباره روی دور پیروزی برگردد و بتواند به طلسم سه ساله قهرمان نشدن در لالیگا خاتمه ببخشد. آخرین باری که بارسا قهرمان لالیگا شد به سال 2019 برمی گردد.

4125