پورموسوی: تکلیف صنعت نفت تا آخر هفته مشخص نشود جدا می‌شوم

پورموسوی: تکلیف صنعت نفت تا آخر هفته مشخص نشود جدا می‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر وضعیت تیم تا آخر هفته جاری مشخص نشود از صنعت نفت جدا خواهم شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سید اکبر پورموسوی در ارتباط با شرایط فعلی صنعت نفت و بحرانی که همیشه قبل از شروع فصل در این تیم ایجاد می‌شود، گفت: هفته گذشته مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره استعفا دادند و در باشگاه کسی نیست که با من تماس بگیرد. به بازیکنان گفته‌ام که مثل آنها بلاتکلیف و بی‌اطلاع هستم و حالا آنهایی که تلاش کردند اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل استعفا دهند باید پاسخگو باشند. تمام تاکید من حفظ نفرات سال قبل و جذب بازیکنان جدید بود ولی متاسفانه دیدیم که روز گذشته رضا خالقی‌فر به عنوان اولین بازیکن از صنعت نفت جدا شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم نهایی‌‌اش را برای جدایی از صنعت نفت گرفته است، تاکید کرد: تا الان به پیشنهادهایم پاسخ نداده و منتظر باشگاه مانده‌ام ولی من یک مربی حرفه‌ای هستم و اگر تا آخر این هفته وضعیت صنعت نفت مشخص نشود مجبور به جدایی از این تیم خواهم شد. مربیگری شغل من است و باید برای آینده‌ام تصمیم بگیرم.

پورموسوی اظهار داشت: مردم آبادان فصل آینده از ما سهمیه آسیا می‌خواهند و به همین دلیل باید بازیکنان حفظ شده و تیم تقویت شود در غیر این صورت نمی‌توانم کاری انجام دهم. سال گذشته از 12 بازیکن زیر 21 سال در صنعت نفت استفاده کردم و برای فصل آینده برنامه‌های زیادی در ذهن داشتم ولی متاسفانه فعلا شرایط طور دیگری رقم خورده است. با این وضعیت نمی‌توانم ادامه دهم.

۴۱۵۴