ترکیب احتمالی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون

ترکیب احتمالی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در دومین دیدار خود در این فصل لیگ برتر امروز به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد اظهار داشته که رافائل واران بخشی از تیمی است که بعد از ظهر یکشنبه به ساوتهمپتون سفر خواهد کرد.

واران در آستانه اولین بازی خود برای قهرمان ۲۰ دوره انگلیس است، اما به نظر می رسد که او از روی نیمکت کار را شروع خواهد کرد و ویکتور لیندلوف قرار است جای خود را در کنار هری مگوایر در میانه دفاع حفظ کند.

شیاطین سرخ همچنان مارکوس رشفورد، الکس تلس و دین هندرسون را در ترکیب خود نخواهند دید، در حالی که بعید است فیل جونز علیرغم انجام بازی دوستانه پشت درهای بسته ابتدای هفته مقابل برنلی، در بازی پیش رو نیز بازی کند.

جسی لینگارد پس از بهبودی از ویروس کرونا در دسترس خواهد بود، در حالی که ادینسون کاوانی نیز به باشگاه بازگشته است و می تواند در بازی آخر هفته روی نیمکت حضور داشته باشد.

جیدون سانچو برای اولین بازی خود در ترکیب اصلی آماده است، چرا که مقابل لیدز از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و این احتمال وجود دارد که ملی پوش انگلیسی بتواند جانشین دانیل جیمز در ترکیب اصلی شود.

سولشر همچنین می تواند تصمیم بگیرد به همان ترکیبی که در اولین بازی مقابل لیدز به میدان فرستاد، ایمان داشته باشد، در بازی که پل پوگبا، که آخر هفته گذشته ۴ پاس گل داد، در سمت چپ به خوبی به کار گرفته شد.

فرد و اسکات مک تومینای احتمالا در میانه میدان به کار گرفته خواهند شد. برونو فرناندز و میسون گرینوود نیز موقعیت خود را مشابه ترکیب بازی ابتدایی در سنت مری حفظ خواهند کرد.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: دخیا؛ وان بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو؛ فرد، مک تومینای؛ سانچو، فرناندز، پوگبا؛ گرینوود

9404