نمایش درخشان مدافع جوان لیورپول یک هفته پس از سیلی خوردن از میلنر

نمایش درخشان مدافع جوان لیورپول یک هفته پس از سیلی خوردن از میلنر

پایگاه خبری فوتبالی - کاستاس سیمیکاس پس از نمایش خوبش در بازی لیورپول و برنلی در آنفیلد در هفته دوم لیگ انگلیس مورد تمجید قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، مدافع یونانی از زمان نهایی شدن انتقالش از المپیاکوس به مرسی ساید در آگوست 2020 سخت برای حضور در ترکیب جنگیده است چرا که اندی رابرتسون همواره عملکرد مطمئنی داشته است. حالا و با توجه به مصدومیت رابرتسون، این فرصت نصیب سیمیکاس شد تا در ترکیب اصلی سرخ ها قرار بگیرد. سیمیکاس هفته گذشته در پیروزی مقابل نوریچ  فیکس شد که در یکی از صحنه ها یک اشتباه انفرادی داشت و بعد از آن میلنر کاپیتان لیورپول با یک سیلی نسبتا محکم از او پذیرایی کرد تا به خودش بیاید.

سیمیکاس در مقابل برنلی برای دومین بازی پیاپی فیکس شد که نمایش خوبی داشت و یکی از بهترین بازیکنان میدان بود. لحظه جادویی سیمیکاس زمانی بود که به علت مصدومیت شانه در آستانه تعویض شدن بود اما با این وجود در کار دفاعی مشارکت کرد تا روحیه فداکاری و تعصب خود برای لیورپول را نشان بدهد. مدافع یونانی در حالی که روی زمین افتاده بود توانست به بازی برگردد و  با حرکتش مورد تحسین قرار بگیرد. سیمیکاس بعد از این دفع توپ عالی با جو گومز تعویض شد که توسط هواداران لیورپول مورد تشویق ایستاده قرار بگیرد.

4125