گزارش روز؛ معضل چیدمان خط دفاعی مونیخی ها چگونه حل می‌ شود؟

گزارش روز؛ معضل چیدمان خط دفاعی مونیخی ها چگونه حل می‌ شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از موضوعاتی که توجه کارشناسان و اهالی رسانه در آلمان را به خود جلب کرده، چگونگی چیده شدن خط دفاعی بایرن مونیخ توسط سرمربی این تیم است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بایرن مونیخ فصل را با یک تساوی در خانه‌ بروسیا مونشن گلادباخ و یک پیروزی در مقابل دورتموند در سوپرجام آلمان آغاز کرد. به گفته بسیاری از کارشناسان آلمانی، خط دفاعی بایرن مونیخ به تغییراتی نیاز دارد. نشریات مختلف آلمانی و غیر آلمانی نیز اخبار مختلفی را در این زمینه منتشر می‌ کنند.

نشریه اکیپ فرانسه از توافق سه ساله تیلو کرر، مدافع آلمانی پاریسن ژرمن با بایرن مونیخ خبر می‌ دهد اما اشپورت آینس و اشپورت بیلد این توافق را رد می‌ کنند. نشریه فرانسوی می‌ گوید بایرن مونیخ با پپیشنهادی ۱۲ میلیون یورویی کرر را به خدمت گرفته است اما قبلا شنیده می‌ شد که قیمت این بازیکن حداقل ۲۰ میلیون یورو خوهد بود. بایرلورکوزن هم مشتری این بازیکن است اما نشریات آلمانی می‌ گویند مدافع آلمانی فصل بعد هم در پاریسن ژرمن باقی خواهد ماند. اما آینده نیکلاس زوله چه خواهد شد؟ به گزارش اشپورت آینس، سران بایرن مونیخ از عملکرد نیکلاس زوله در دو بازی ابتدایی فصل راضی هستند. البته احتمال تمدید قرارداد با او وجود دارد اما هنوز پیشنهادی از سوی بایرن مونیخ ارائه نشده است. قرارداد زوله تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و به نظر نمی‌ رسد او در تابستان جاری مونیخ را ترک کند. از طرف دیگر، سابقه مثبت همکاری او با یولیان ناگلزمان در هوفنهایم، احتمال تمدید قرارداد را بالا می‌ برد.

برخی از نشریات آلمانی احتمال تمدید قرارداد با زوله را بسیار بالا می‌ دانند و می‌ گویند بایرن مونیخ به زودی قرارداد این بازیکن را تمدید می‌ کند.

9404