گزارش ویژه؛ سه گزینه نهایی برای کارگزاری پرسپولیس

گزارش ویژه؛ سه گزینه نهایی برای کارگزاری پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس قرار است امروز با برگزاری مزایده کارگزار جدیدش را انتخاب و معرفی کند.

به گزارش فوتبالی،در حالی که طی چند سال اخیر هیچ مزایده‌ای برای انتخاب اسپانسر و کارگزار باشگاه پرسپولیس برگزار نشده، مدیرعامل قرمزها پس از اقاله قرارداد با شرکت آتیه پرداز کارگزار پیشین این باشگاه تاکید کرد تا این بار کارگزار بعدی حتما باید با مزایده مشخص شود. موضوعی که البته با توجه به دولتی بودن باشگاه و پروسه ای که باید برگزار شود، زمان‌بر خواهد بود اما سمیعی تاکید به برگزاری مزایده دارد تا مثل سال های قبل حرف و حدیثی به وجود نیاید

باشگاه پرسپولیس پیش از این به دنبال این بود تا با افزایش رقم قرارداد همکاری خود را با آتیه داده پرداز ادامه دهد اما پیشنهاد پایین این شرکت برای ادامه همکاری منجر به پایان همکاری طرفین شد و باشگاه در ادامه توانست پلتفرم‌های خود در فضای مجازی از جمله سایت، اینستاگرام و توئیتر را پس بگیرد.

حالا گفته می شود در بین پیشنهادهایی که به این باشگاه پرسپولیس رسید 3 شرکت بالاترین قیمت را برای همکاری با قرمزها ارائه داده‌اند.

در بین پیشنهادهای رسیده یکی از گزینه‌ها توسط مدیران وزارت ورزش معرفی و توصیه شده که رقم پیشنهادی آنها برای یک فصل کمتر از 200 میلیارد بوده و باشگاه ترجیح می‌دهد سراغ این گزینه نرود.

اما 2 گزینه بعدی توسط افرادی معرفی شده که پیش از این در باشگاه سمت اجرایی داشته و یا عضو هیات مدیره بوده‌اند و برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که مذاکرات پشت پرده هم در رابطه با آنها انجام شده است.

پیشنهاد یکی از این دو گزینه، برای یک فصل 220 میلیارد است که حاضر خواهد بود در صورت اضافه شدن 2 عضو اقتصادی به هیات مدیره مبلغ پایه را بین 20 تا 40 میلیارد تومان نیز افزایش دهد. این شرکت در پیشنهاد ارائه شده به باشگاه اعلام کرده کاری با اینستاگرام ندارد اما برای پلتفرم‌های دیگر مانند توئیتر، تلگرام و سایت باشگاه پرسپولیس برنامه ویژه‌ای دارد.

پیشنهاد سوم که توسط یکی از اعضای سابق هیات مدیره ارائه شده 210 میلیارد است که این پیشنهاد توسط یکی از شرکت های زیرمجموعه او به باشگاه داده شده تا در مزایده شرکت کند.

گفته می شود یک فرد مشترک در پیشنهاد دوم و سوم که مورد قبول مدیران پرسپولیس قرار گرفته حضور دارد و او و یک چهره شناخته‌شده دیگر، اعلام کرده‌اند در صورت همکاری با باشگاه پرسپولیس دخالت مستقیم در امور این باشگاه نخواهند داشت و یک مدیر یا معاون اجرایی را به باشگاه معرفی خواهند کرد تا کارها از طریق او پیش برود.

باشگاه پرسپولیس که این روزها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند به دنبال این است تا با انتخاب کارگزار و دریافت پیش قسط اول بتواند بدهی گابریل کالدرون را پرداخت کرده تا از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در تابستان جلوگیری کنند.

7655