بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو؛ منفی شدن تست کرونای کاروان پارالمپیک ایران در دهکده بازی‌ها

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو؛ منفی شدن تست کرونای کاروان پارالمپیک ایران در دهکده بازی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از منفی شدن تست کرونای کاروان‌ ورزشی ایران در دهکده بازی‌ها خبر داد و گفت: تمام ورزشکاران حاضر در دهکده بازی‌ها بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، هادی رضایی اظهار کرد: تست کرونای تمام نمایندگان ورزشی ایران حاضر در دهکده بازی‌های پارالمپیک توکیو منفی بود و خوشبختانه ورزشکاران بدون هیچ مشکل خاصی از روز گذشته تمرینات خود را در سالن‌های ورزشی دهکده بازی‌ها آغاز کرده‌اند و شرایط راضی کننده است.
او در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی در حال حاضر در دهکده بازی‌ها حضور دارند، افزود: بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، جودو، پاراتیروکمان، پاراوزنه برداری، برخی از دوومیدانی کاران و پارادوچرخه سواری در حال حاضر در دهکده بازی‌ها حضور دارند و امشب نیز تیم تیراندازی و برخی دیگر از دوومیدانی کاران برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک راهی ژاپن می‌شوند.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو در پایان تصریح کرد: شرایط خوبی در دهکده بازی‌ها برای کاروان ایران فراهم است و ورزشکاران بدون دغدغه تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پیگیری می‌کنند.

بازی‌های پارالمپیک توکیو روز سه‌شنبه(دوم شهریور) به طور رسمی افتتاح می‌شود و اولین رقابت کاروان ایران در این بازی‌ها با دیدار تیم بسکتبال با ویلچر ایران با تیم استرالیا روز پنج‌شنبه(چهارم شهریور) ساعت ۱۰:۱۵ به وقت ایران آغاز خواهد شد. 

6641