کومان: تساوی در سن مامس بد نیست/ رقیبان بدون مسی از ما نمی ترسند

کومان: تساوی در سن مامس بد نیست/ رقیبان بدون مسی از ما نمی ترسند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بارسلونا معتقد است حریفان آبی اناری ها بدون حضور مسی، از این تیم نمی ترسند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا از عملکرد تیمش مقابل بیلبائو دفاع و قدردانی کرد. بارسلونا پس از یک نمایش خوب برابر رئال سوسیداد در هفته اول لالیگا، دیشب تصویر بدی از خود در سن مامس به جای گذاشت. کومان پس از این بازی گفت:

"از نظر موارد فوتبالی، این یک بازی عالی بود. فکر می کنم وضعیت ما در ابتدای بازی پیچیده شد. آن ها خیلی خوب فشار می آوردند و در چنین شرایطی باید بتوانید کوتاه کار کنید. در اوایل بازی آرامش کمی داشتیم به خصوص در 15 دقیقه اول. 1 گل زدیم و نمی دانم خطا بود یا نه (اشاره به قیچی برگردان آراخو). هر چه بود ما پذیرفتیم. فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود. فرصت برای برنده شدن هم داشتیم. در کل بیلبائو در سطح خیلی خوبی ظاهر شد. بازی در این زمین همیشه دشوار است بنابراین نمی توانم از نتیجه ناراضی باشم."

دی یونگ:

"خیلی مهم بود. او یک پاس عالی به ممفیس داد. او با توپ سرعت زیادی می گیرد و بازی فوق العاده ای انجام داد."

اریک گارسیا:

"ماجرای مرگ پدربزرگش را قبل از بازی متوجه شدیم. او یک بازیکن حرفه ای است. با وجود درگذشت پدربزرگش بازی فوق العاده ای انجام داد. ما با او هستیم و برای او بهترین ها را از نظر شخصی آرزومندیم."

رقبا بدون مسی شجاعانه تر بازی می کنند:

"بله این درست است. دوست ندارم همیشه درباره اش حرف بزنم اما ما درباره بهترین بازیکن جهان صحبت می کنیم. وقتی مسی باشد، حریفان بیشتر می ترسند. برای خودمان هم بهتر است زیرا کافی است به لئو پاس دهید و او معمولا آن را از دست نمی دهد. اما حالا او این جا نیست و ما هم این را می دانیم و این قابل تغییر نیست."

9404