مهاجم استون ویلا زیباترین گل فصل لیگ انگلیس را به ثمر رساند؟

مهاجم استون ویلا زیباترین گل فصل لیگ انگلیس را به ثمر رساند؟

پایگاه خبری فوتبالی - تازه در ماه آگوست هستیم و دو بازی از شروع فصل گذشته است اما دنی اینگز گلی را زده که در بازی مقابل نیوکاسل می تواند نامزد زیباترین گل فصل شود.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اسبق لیورپول هفته گذشته اولین بازی خود در استون ویلا را مقابل واتفورد انجام داده بود اما در بازی مقابل نیوکاسل، روی یک ارسال بلند توانست یک گل زیبا را با ضربه برگردان به ثمر برساند.

گل زیبای اینگز باعث شد تا به یکی از نامزدهای گل برتر سال تبدیل شود. اینگز در دو فصل اخیر 34 گل در لیگ انگلیس زده و روند خوبی را داشته است. این بازیکن با 25 میلیون پوند از ساوتهمپتون راهی استون ویلا شد و به نظر می رسد که از همین حالا روند گلزنی خود را آغاز کرده است. استون ویلا در این تابستان یکی از ستارگان اصلی خود یعنی جک گریلیش را از دست داده و دوران جدیدی را آغاز کرده اما در این فصل سعی می کنند که نتایج خوبی را کسب کنند. 

استون ویلا با نتیجه دو بر صفر مقابل نیوکاسل پیروز شد که جدا از اینگز در این بازی انور القاضی نیز از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و بدین ترتیب پیروزی ارزشمندی کسب کردند تا شکست مقابل واتفورد را فراموش کنند.

4125