بازیکن اسبق لیورپول: به دو خرید دیگر برای به چالش کشیدن منچسترسیتی نیاز داریم

بازیکن اسبق لیورپول: به دو خرید دیگر برای به چالش کشیدن منچسترسیتی نیاز داریم

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه انریکه مدافع اسپانیایی سال‌های نه چندان دور لیورپول معتقد است که آن‌ها برای قرار گرفتن در سطح منچسترسیتی و چلسی باید دو بازیکن دیگر به ترکیب خود اضافه کنند. 

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در این تابستان کم سر و صدا عمل کرده است. قرمزها فقط توانستند ایبراهیما کوناته مدافع فرانسوی فصل گذشته لایپزیش را با مبلغ 40 میلیون یورو جذب کنند. منچستریونایتد در این تابستان موفق به جذب جیدون سانچو و رافائل واران شد. سیتی جک گریلیش را 100 میلیون پوند به خدمت گرفت و چلسی، روملو لوکاکو را با رقم 130 میلیون یورو به استمفوردبریج بازگرداند. 

به نقل از سایت گل، حالا خوزه انریکه معتقد است که کلوپ برای قرار گرفتن در جمع تاپ فور و حتی قهرمانی، نیاز به جذب دو بازیکن جدید دارد. او در این باره گفت: "صادقانه بگویم که در برخی از پست‌ه نیاز به تقویت کردن آن‌ها داریم، اما اگر انتخاب با من بود، کسی را انتخاب می‌کردم که بتواند در تمام پست‌های فاز تهاجمی بازی کند. فکر می‌کنم ما به بازیکنی شبیه به دیگو ژوتا و یا یک مهاجم نوک گلزن نیاز داریم. منظورم از مهاجم گلزن، بازیکنی است که بتواند در نبردهای هوایی و همچنین درگیری‌های فیزیکی بذون مشکل عمل کرد. فکر کنم آن‌ها بتوانند تا قبل از پایان پنجره ژردان شکیری، دیوویک اوریگی و تاکومی مینامیو را به فروش برسانند. اگر بتوانند دو بازیکن به این ترکیب اضافه کنند، به نظرم شانس‌ آن‌ها برای قهرمانی افزایش پیدا خواهد کرد."

4416