تمجید پپ گواردیولا از ستاره 100 میلیون پوندی تیمش

تمجید پپ گواردیولا از ستاره 100 میلیون پوندی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی است که جک گریلیش ستاره انگلیسی این تیم می‌تواند همانند رحیم استرلینگ در سیتی درخشان ظاهر شود. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 5-0 برابر نوریچ به پیروزی برسد تا به نوعی واکنش خوبی به باخت 1-0 مقابل تاتنهام در هفته اول لیگ برتر انگلیس داده باشد. در این دیدار، جک گریلیش موفق شد اولین گل خود را با پیراهن سیتی به ثمر برساند. 

به نقل از سایت گل، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پپ گواردیولا موفق شد با رقم 100 میلیون پوند، جک گریلیش را از استون ویلا به خدمت بگیرد. گریلیش در طول دوران حضورش نتوانسته بیشتر از ده گل در یک فصل برای استون ویلا به ثمر برساند، اما پپ گواردیولا معتقد است که او می‌تواند شروع خوبی در اتحاد همچون رحیم استرلینگ داشته باشد. گواردیولا در این باره گفت: "اگر بتواند همچون رحیم ذهنیت گلزنی پیدا کند، پس بله می‌تواند رکورد جالبی بزند. زمانی که من به سیتی آمدم، رحیم این هدف را در ذهن نداشت، اما سریعا این موضوع تغییر کرد. امروز رحیم در پست شماره 9 به بازی گرفته شد و توانست گل بزند. او همانند یک ماشین است و از فصل اول تصمیم گرفت تا فقط گل بزند."

4416