رونالد کومان نگران از فرارسیدن روزهای سخت(عکس)

رونالد کومان نگران از فرارسیدن روزهای سخت(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته دوم لالیگا با نتیجه یک بر یک مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد و بدین ترتیب اولین تساوی خود در این فصل را خیلی زود تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در هفته دوم لالیگا دو امتیاز از دست داد و از دست دادن این امتیازات در هفته های پایانی می تواند به ضرر بارسلونا تمام شود چرا که لالیگا، لیگی است که در آن تک امتیاز ها تعیین کننده هستند و در هفته‌ی پایانی قهرمان را مشخص می کنند.

اکنون بارسلونا با هدایت رونالد کومان دو امتیاز را در سن مامس جا گذاشته است. کومان در طول این بازی مضطرب و نگران به نظر می رسید. البته نگرانی او هم بی دلیل نیست چرا که با رفتن لیونل مسی، بارسلونا ضعف هایی در خط حمله پیدا کرده است و در واقع پر کردن جای خالی لیونل مسی به این سادگی ها نیست.

بارسلونا در اولین بازی خود پس از جدایی مسی با نتیجه 4 بر 2 رئال سوسیداد را شکست داده بود اما اکنون در دومین بازی رسمی پس از جدایی مسی مقابل بیلبائو متوقف شد تا به نظر برسد که کم کم روز های سخت در حال فرارسیدن برای رونالد کومان و تیمش هستند، مسئله ای که با جدایی مسی و مشکلات مالی بارسلونا انتظار آن هم می رفت.

1470