حضور سه بازیکن سرشناس در لیست خرید سرمربی شیاطین سرخ

حضور سه بازیکن سرشناس در لیست خرید سرمربی شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات منتشره، اصلی ترین اولویت مرد نروژی نیمکت شیاطین سرخ برای تابستان ۲۰۲۲، جذب یک مهاجم نوک است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، منچستر یونایتد از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای تابستان آینده و جذب یک مهاجم میانی در پنجره تابستانی ۲۰۲۲ است. سولشر و گروهش در حال تهیه لیستی از گزینه ها هستند.

ادینسون کاوانی احتمالا پایان فصل اولدترافورد را ترک می کند و سولشر قصد دارد مهاجم اثبات شده ای را جایگزین او کند. کیلیان امباپه از گزینه هایی است که در کنار ارلینگ هالند، لائوتارو مارتینس و هری کین روی میز قرار دارد.

منچستر یونایتد از علاقه دیرینه رئال مادرید به کیلیان امباپه آگاه است و می داند در صورتی که امباپه بین دوراهی انگلستان و اسپانیا قرار بگیرد، انتخاب منچستر احتمال کمتری خواهد داشت. با این حال، مهاجم فرانسوی سال پایانی قرارداد خود با پاریس را می‌ گذراند و منچستر یونایتد به دقت شرایط او را زیر نظر دارد.

منچستر سیتی در تلاش است تا در لحظات پایانی همین پنجره نقل و انتقالاتی، هری کین را به خدمت بگیرد؛ اما یونایتد امیدوار است تا در تابستان آینده علاوه بر امباپه، هری کین نیز در دسترس باشد.

شیاطین سرخ آمادگی افزودن یک بازیکن دیگر به لیست اوله گونر سولشر در این پنجره را دارند؛ باشگاه در پست های هافبک میانی و دفاع راست، علاقمند به جذب بازیکن تا قبل از ۳۱ آگوست و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است.

9404