مارکو آسنسیو؛ دی‌ماریای جدید کارلو آنچلوتی؟

مارکو آسنسیو؛ دی‌ماریای جدید کارلو آنچلوتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی به تازگی دوره دوم حضور خود در رئال مادرید را آغاز کرده است و تیم او در هفته اول لالیگا موفق شد با نتیجه 4 بر 1 دپورتیوو آلاوز را شکست دهد و اکنون باید دید که رئال مادرید در هفته دوم لالیگا مقابل لوانته به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اما کارلو آنچلوتی مجموعه‌ای از بازیکنان را در اختیار دارد که برخی از آن ها در سال های اخیر فیکس بودند ولی آنچلوتی با توجه به روی فرم بودن هازارد و بازگشت گرت بیل نمی تواند به طور ثابت به آن ها بازی بدهد. یکی از این بازیکنان مارکو آسنسیو است. در بازی مقابل آلاوز، کارلو آنچلوتی، آسنسیو را به عنوان یار تعویضی در پست هافبک روانه میدان کرد و بدین ترتیب از او به عنوان یک هافبک بازی گرفت. این همان کاری است که آنچلوتی در خصوص دی ماریا در دوره اول حضورش در رئال مادرید کرده بود.

در واقع کارلو آنچلوتی در فصل 2013/14، زمانی که مثلث هجومی بی بی سی را در اختیار داشت، دیگر جایی در خط حمله این تیم برای آنخل دی ماریا نبود. به همین دلیل آنچلوتی برای اینکه بتواند به دی ماریا هم بازی دهد و از توانایی های او استفاده کند، او را از پست وینگر به عقب تر برد و از او به عنوان هافبک استفاده کرد که البته بسیار هم موفق بود.

1470