5 دلیل برای ناموفق بودن ستاره نروژی در رئال مادرید

5 دلیل برای ناموفق بودن ستاره نروژی در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد، به تازگی از رئال مادرید راهی آرسنال شده است و بدین ترتیب پروژه حضور او در رئال مادرید به عنوان یک استعداد آینده دار که از سال 2015 استارت خورده بود، ناموفق ماند و به شکست انجامید؛ اما چرا چنین اتفاقی رخ داد؟

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد در سال 2015 وارد آکادمی رئال مادرید شد و از او به عنوان یک جوان آینده دار نام برده می شد. این بازیکن تا همین تابستان در خدمت رئال مادرید بود اما به طور مستقیم در تیم رئال مادرید حضور نداشته است بلکه همواره به تیم های مختلفی قرض داده شده است چرا که جایی برای او در ترکیب رئال مادرید نبود و اکنون هم به طور کلی به آرسنال فروخته شد. کارلو آنچلوتی معتقد بود که این بازیکن نمی تواند با بازیکنان حاضر در ترکیب فعلی رئال مادرید رقابت کند.

به گفته آ اس، 5 دلیل اصلی برای ناکامی مارتین اودگارد در رئال مادرید عبارتند از نداشتن صبر کافی، نداشتن اعتماد به نفس در زمان قرار گرفتن در ترکیب رئال مادرید، ناتوانی در نشان دادن و ایجاد یک شخصیت ویژه در تیم به طوری که رئال مادرید به او نیازی پیدا کند، ارتباط کم با باشگاه رئال مادرید و عدم مقاومت در برابر فشار هایی که وجود داشت.

1470