دو خبر از ترکیب احتمالی میلان مقابل سمپدوریا و نقل و انتقالات این تیم

دو خبر از ترکیب احتمالی میلان مقابل سمپدوریا و نقل و انتقالات این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت میلانی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و احتمال دارد در ساعات یا روزهای آینده نیز اخباری در این خصوص منتشر شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، میلان به دو خرید مهم دیگر خود لحظه به لحظه نزدیک تر می شود؛ تیموئه باکایوکو از چلسی و پیترو پلگری از موناکو. 

مذاکرات با باشگاه موناکو پیرامون انتقال قرضی این مهاجم 20 ساله همچنان ادامه دارد و باشگاه فرانسوی ممکن است با تمدید قرارداد این بازیکن، اجازه خروج قرضی او را صادر کند. همان طور که قرارداد پلگری در ژوئن 2022 به پایان می رسد و روسونری شدیدا به جذب او تمایل دارد. بر اساس گزارش ها، جوزپه ریزو، مدیر برنامه پیترو پلگری نیز وارد میلان شده است.

همچنین به گزارش فوتبالی و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، این نشریه در گزارش اخیر خود چنین عنوان می کند که ورود فلورنزی به میلان، هیچ خطری برای سلماکر محسوب نمی شود.

فلورنزی به عنوان بازیکن رسمی میلان معرفی شده و این در حالی است که او توانایی بازی به عنوان وینگر راست را دارد؛ اما سلماکر همچنان یک بازیکن کلیدی برای استفانو پیولی محسوب می شود.

این نشریه همچنین اضافه می کند در دیدار روز دوشنبه برابر سمپدوریا، الکسی سلماکر از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. 

9404