شانس غول های اسپانیایی برای جذب هالند از سپتامبر بیشتر می شود

شانس غول های اسپانیایی برای جذب هالند از سپتامبر بیشتر می شود

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم نروژی دورتموند در این فصل باشگاه آلمانی را ترک نمی کند اما یک بند خاص توسط مدیر برنامه او در قراردادش با دورتموندی ها گنجانده شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانيايی، ارلینگ هالند یکی از نام هایی است که در بازار نقل و انتقالات زیاد شنیده می شود. با این حال، این مهاجم نروژی تا ژوئن 2024 با دورتموند قرارداد دارد.

اطلاعاتی که از افراد نزدیک به این مهاجم 20 ساله فاش شده، نشان می دهد که مینو رایولا، مدیر برنامه هالند یک بند خاص در قرارداد این بازیکن با دورتموند گنجانده است. این بند در قرارداد ارلینگ هالند با زنبورها نشان می دهد که از 1 سپتامبر 2021، این مهاجم نروژی می تواند پیشنهاداتی را دریافت کند که درباره خروج او از دورتموند باشد. گفته می شود در حال حاضر دورتموند 233 میلیون دلار برای این بازیکن می خواهد اما این مبلغ از یکم سپتامبر به 90 میلیون دلار کاهش خواهد یافت. 

تاکنون نه رایولا و نه مدیریت ورزشی دورتموند، این اطلاعات را تایید یا رد نکرده اند.

مدیران بارسلونا و رئال مادرید به اتفاقات پیرامون ارلینگ هالند به دقت توجه می‌ کنند. بنابراین می دانند که احتمالا از ماه آینده قادر به ارائه پیشنهاد درباره جذب او خواهند بود. اگر چه هنوز وجود این بند تایید نشده، اما رئال مادرید به دلیل مشکلات مالی کمتر نسبت به بارسلونا، شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد.

9404