برگزاری مسابقات جهانی تهران بدون ویدئوچک

برگزاری مسابقات جهانی تهران بدون ویدئوچک

پایگاه خبری فوتبالی- طبق مقررات فدراسیون جهانی در رده‌های سنی والیبال، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان بدون استفاده از سیستم ویدئوچک برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.
طبق مقررات فدراسیون جهانی در رده‌های سنی والیبال، امکان استفاده از سیستم ویدئوچک وجود ندارد. به همین دلیل مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی تهران نیز بدون بکارگیری سیستم ویدئوچک برگزار خواهد شد.

فدراسیون جهانی در تلاش است مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را به شیوه تخصصی‌تر و با درج دقیق‌تر آمار و ارقام برگزار کند.

در همین راستا سیستم VIS (سیستم اطلاعات والیبال) با شیوه‌ای نوین و براساس نرم‌افزار دیتاوالی تغییر کرد تا امکان ثبت جزئیات بازی‌ها توسط آنالیزورهای تخصصی والیبال فراهم گردد.

به این ترتیب آماری که در جریان مسابقات به ثبت خواهد رسید، به‌روزتر، دقیق‌تر و مدرن‌تر خواهد بود.

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی تهران نیز با شیوه جدید VIS و با حضور آنالیزورهای متخصص و با تجربه ایرانی برگزار خواهد شد.

6641