جزییات قرارداد وحید امیری با پرسپولیس مشخص شد

جزییات قرارداد وحید امیری با پرسپولیس مشخص شد

به گزارش فوتبالی، وحید امیری بازیکن موثر و محبوب پرسپولیس روز گذشته با حضور در محل ساختمان این باشگاه، قراردادش را به مدت ۳ فصل دیگر تمدید کرد تا به قول خودش خیال هواداران این تیم را راحت کند و دوستداران این تیم سه فصل دیگر از حضور این بازیکن باکیفیت خود بهره مند باشند. تمدید قراردادی که خیلی زود انجام شد و امیری حتی در مصاحبه خود با رسانه ها پس از عقد قرارداد این خبر خوش را به هواداران داد که بقیه بازیکنان پرسپولیس هم در روزهای آینده برای تمدید قراردادهایشان به باشگاه می روند. 

مبلغ قرارداد وحید امیری چقدر است؟

وحید امیری با پرسپولیس قراردادی سه ساله به ارزش و قیمت پایه ۹ میلیارد تومان امضا کرده که البته آپشن های زیادی هم برای قرارداد او گذاشته شده است. مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت دعوت به تیم ملی به قرارداد او اضافه خواهد شد. اگر امیری در پنجاه درصد بازی های پرسپولیس حضور داشته باشد یک میلیارد و پانصد میلیون تومان دیگر نیز به دریافتی او افزوده می‌شود. ده درصد افزایش قرارداد برای قهرمانی در لیگ برتر، ده درصد افزایش برای قهرمانی در جام حذفی و پانزده درصد افزایش رقم قرارداد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در قرارداد او گنجانده شده است. هم چنین هر فصل ده درصد بابت افزایش سالیانه به مبلغ قرارداد او اضافه خواهد شد.

بی شک وحید امیری از معدود بازیکنان بی حاشیه و با کیفیت بالای فوتبال ایران است که شاید می توانست با قیمتی بالاتر راهی لیگ های حاشیه خلیج فارس شود‌ اما ترجیح داد سه فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کند تا طبق صحبت های خودش قهرمانی در آسیا را با این تیم تجربه کند. البته که قرارداد جدید او با پرسپولیس هم به نسبت بضاعت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس رقم نسبتا بالایی است و آپشن هایی خوبی هم در این قرارداد وجود دارد.

4344