اینتر به دنبال خرید پسر مدافع سابق تیم ملی فرانسه

اینتر به دنبال خرید پسر مدافع سابق تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره فرانسوی بروسیا مونشن گلادباخ در آستانه جدایی از این تیم آلمانی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر از مشتریان جدی مارکوس تورام، مهاجم فرانسوی بروسیا مونشن گلادباخ محسوب می‌ شود. به نظر می‌ رسد اولین پیشنهاد ایتالیایی ها از سوی گلادباخ رد شده باشد اما این همه ماجرا نیست.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، اینتر به توافق شخصی با تورام ۲۴ ساله رسیده است و دستمزد ۳.۵ میلیون یورویی و قرارداد ۵ ساله را به تورام پیشنهاد کرده است. مکس ابرل، مدیر ورزشی گلادباخ نمی‌ تواند این دستمزد را به مهاجم تیم ملی فرانسه پیشنهاد دهد و می‌ گوید:

"تمایلی به فروش مارکوس نداریم. او در گلادباخ می‌ تواند پیشرفت کند و گل‌ های بیشتری به ثمر برساند. اما هیچ چیز را رد نمی‌ کنم. من با مینو رایولا ارتباط خوبی دارم. به خاطر کرونا، مبلغ ۵۰ میلیون درخواستی ما چندان منطقی نیست. فقط تیم‌ هایی مثل پاریسن ژرمن، چلسی و منچستر سیتی می‌ توانند چنین مبلغی را پرداخت کنند. حالا ما باید سبک و سنگین کنیم و ببینیم که پول فروش بازیکنان چه اندازه به باشگاه کمک می‌ کند."

اسکای می‌ گوید گلادباخ ۳۵ میلیون یورو برای تورام می‌ خواهد و به پیشنهادات زیر ۳۰ میلیون یورو توجه نمی‌ کند. به نظر می‌ رسد در نهایت یک پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی به همراه پاداش از سوی سران گلادباخ پذیرفته شود.

9404