مهاجم سوریه بازی با ایران را از دست داد؟(عکس)

مهاجم سوریه بازی با ایران را از دست داد؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار متفاوتی درباره وضعیت مهاجم سوریه‌ای تیم الاهلی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، عمر السومه در دقایق ابتدایی بازی دیشب تیمش مقابل الحزم در هفته دوم لیگ عربستان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و اشکهای او بعد از تعویض نشان می‌داد که مصدومیتش جدی است و شاید بازی تیم ملی کشورش مقابل ایران که 11 شهریور برگزار خواهد شد را از دست بدهد.

این بازیکن در مصاحبه‌ای که با رسانه الریاضیه عربستان داشته، مدعی شده که مصدومیت جدیدش مشابه مصدومیت قبلی‌اش است و باید فردا(امروز) تست دهد تا شرایطش به دور دقیق مشخص شود.

اگرچه سایت لبنانی lebanonfg از قول منبعش در باشگاه الاهلی مدعی شده که مصدومیت عمر السومه جدی نیست اما صفحه توئیتر باشگاه عربستانی به این نکته اشاره کرده که بعد از آزمایش‌های دقیق، شدت مصدومیت و میزان دوری مهاجم سوریه‌ای از میادین مشخص خواهد شد.

برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که السومه حداقل سه هفته دور از میادین خواهد بود و اگر این خبر درست باشد، او قطعا بازی مقابل شاگردان اسکوچیچ را از دست خواهد داد.

السومه 32 ساله آمار بسیار خوبی در تیم ملی کشورش دارد و در 28 بازی، 20 گل برای سوریه زده و سابقه گلزنی به تیم ایران را در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 دارد.

1984