پست اینستاگرامی لیونل مسی از تمرین کنار نیمار

پست اینستاگرامی لیونل مسی از تمرین کنار نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با برست برگزار کرد و لیونل مسی هم در این جلسه تمرینی حضور داشت تا گمانه زنی ها پیرامون حضور احتمالی مسی مقابل برست افزایش یابد چرا که اگر مسی در ترکیب پی اس جی برای این بازی قرار بگیرد، در واقع اولین بازی خود برای تیم پاریسی انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در تمرینات امروز پاری سن ژرمن هم مثل تمرینات روز های قبل کاملا سر حال بود و روحیه‌ای بالا داشت. در واقع به نظر می رسد که لیونل مسی از انتقال خود به پی اس جی رضایت کامل دارد و انگیزه زیادی دارد تا اولین بازی خود را در تیم جدید خود انجام دهد.

مسی در تمرینات پی اس جی بیشتر در کنار نیمار جونیور حضور دارد چرا که این دو در بارسلونا و بین سال های 2013 تا 2017 هم هم‌تیمی بوده اند و اکنون دوباره در پاری سن ژرمن هم‌تیمی شده اند.

لئو مسی به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پست منتشر کرده است که در آن در حال تمرین در کنار نیمار و سایر بازیکنان پاریسن ژرمن است. باید دید که در نهایت اولین بازی مسی چه زمانی رخ خواهد داد. پوچتینو پیرامون بازی کردن یا نکردن مسی مقابل برست پاسخی مبهم ارائه داد.

1470