مهاجم سابق بارسلونا به خائن بزرگ شهر رم تبدیل شد

مهاجم سابق بارسلونا به خائن بزرگ شهر رم تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو مهاجم سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا پس از جدایی از رم به رقیب دیرینه آنها یعنی لاتزیو ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اسپانیایی جایی در برنامه های ژوزه مورینیو نداشت اما بدون این که شهرش را عوض کند به رقیب سنتی جالوروسی ها ملحق شد و با لاتزیو قرارداد بست.

پدرو در ترکیب رم در دوران پائولو فونسکا نقش مهمی داشت و در فصل گذشته شش گل زد و هفت پاس گل داد اما با رفتن این مربی نقش او کمرنگ تر شد و مورینیو نیز علاقه ای به سبک او نداشت. بدین ترتیب مائوریزیو ساری تصمیم گرفت که پدرو را به خدمت بگیرد. ساری در دوران حضور در چلسی نیز با این مهاجم اسپانیایی کار کرده بود.

به هر صورت به نظر می رسد که پدرو در کنار چالهان اوغلو بزرگترین خائنان تابستان فوتبال ایتالیا بودند. هاکان پس از عدم توافق با میلان برای تمدید تصمیم گرفت که راهی رقیب سنتی یعنی اینتر شود و باید منتظر خشم هواداران دوآتشه روسونری ها در دربی میلان باشد و حالا به نظر می رسد که پدرو نیز در دربی رم کار بسیار مشکلی را پیش رو خواهد داشت چرا که قطعا در صورتی که دوباره به ورزشگاه المپیک رم برگردد با هواداران خشمگینی مواجه می شود که او را "خائن" صدا خواهند زد و از این که به حریف سنتی شان ملحق شده، خشمگین هستند!

4125