چهار عمارتی که خانواده مسی می‌توانند برای زندگی در پاریس انتخاب کنند

چهار عمارتی که خانواده مسی می‌توانند برای زندگی در پاریس انتخاب کنند

پایگاه خبری فوتبالی - یک هفته از انتقال مسی به پاریسن ژرمن می گذرد. ستاره آرژانتینی حداقل دو سال در این شهر اقامت خواهد داشت و حالا خودش در کنار همسرش آنتونلا و فرزندانش تیاگو، ماتئو و سیرو در تلاش هستند تا خانه مناسبی را برای اقامت در پاریس انتخاب کنند.

به گزارش فوتبالی، لوپاریزین خبر داده است که تا کنون چهار گزینه به مسی پیشنهاد شده است. آنتونین توماس مرکز مشاور املاک منطقه دنیل فیائو می گوید:" آنها می خواهند خانه ای مشابه خانه شان در بارسلونا را داشته باشند، خانه ای که بسیار تر و تمیز باشد، نیاز به ساخت و ساز نداشته باشد و محوطه بیرونی و استخر داشته باشد."

گزینه اول: عمارتی در منطقه نویلی سورسین که سه طبقه دارد. در دو طبقه فوقانی شش اتاق بزرگ (هر کدام حدود 50 متر مربع) قرار گرفته است و در طبقه پایین و حیاط نیز سالن بدنسازی، سالن استراحت، حمام، استخر روباز، اتاق مهمان با حمام و دسترسی اختصاصی، دو طبقه پارکینگ و چهار نشیمنگاه در هوای آزاد قرار گرفته است.

گزینه دوم: در همان منطقه خانه ای وجود دارد که به گفته فروشنده بسیار آرام و دور از دسترس عموم است.  در انتهای یک جاده و امن و خصوصی، این خانه با 1294 متر مربع زیربنا قرار گرفته است که آماده زندگی است و با مواد باکیفیت به تازگی بازسازی شده است. این ویلای سه طبقه حاوی آسانسور و اتاق مهمان است. یک استخر سرپوشیده، سونا ، دو سالن ورزشی، یک بوفه، یک اتاق نگهبانی و پارکینگی مخصوص چهار تا هشت خودرو بخش های دیگری از این عمارت شیک هستند.

گزینه سوم: یک خانه فوق العاده در مرکز شهر پاریس که تمامی اتاق ها مستقیما به حیاط یا یکی از هفت تراس راه دارند. این خانه مدرن و بیضی شکل است که معماری آن را با خانه های دیگر متفاوت می کند. سالن غذاخوری و سالن های دیگر هر کدام تراس های مخصوص خود را دارند.همه اتاق ها و مکان های خانه به حیاط دید دارند.

گزینه چهارم: عمارتی که در شمال شرقی پایتخت فرانسه قرار گرفته است. در خانه، 500 متر مربع مساحت برای زندگی وجود دارد. حیاط این خانه 1564 متر مربع مساحت دارد و تراس آن 250 متر است.