حراج دستمال کاغذی مسی در مراسم وداعش با بارسلونا: یک میلیون یورو!

حراج دستمال کاغذی مسی در مراسم وداعش با بارسلونا: یک میلیون یورو!

پایگاه خبری فوتبالی - پدیده مسی حد و مرزی برای خود نمی شناسد و در هفته های اخیر این مسئله را با خروج احتمالی اش از بارسلونا و انتقالش به پی اس جی هم دیدیم.

به گزارش فوتبالی، یکی از لحظات احساسی برای هواداران بارسلونا در روزهای اخیر مربوط به اشک های مسی در مراسم وداعش با تیم کاتالان بود. در زمانی که بغض مسی ترکید، همسرش آنتونلا برای او دستمال کاغذی برد تا اشک هایش را پاک کند. اما در یک اتفاق نسبتا شگفت انگیز در ساعات اخیر فردی در وبسایت فروش اجناس دست دوم، این دستمال کاغذی را برای فروش گذاشته و منتظر مشتری است تا آن را با قیمت یک میلیون یورو بفروشد!

یک فرد ناشناس از هیجان رسانه ای مسی و فوران احساسات هواداران بارسا استفاده کرده است تا تبلیغی را در وبسایت "بازار آزاد" منتشر کند و پیراهن لئو در مراسم وداعش ار برای فروش بگذارد. البته در حال حاضر اصالت این دستمال کاغذی مشخص نیست و کسی نمی داند که آیا این واقعا همان دستمالی است که توسط مسی استفاده شده است یا نه.اما با این وجود این اقدام با شگفت زدگی هواداران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

این فروشنده ناشناس در تبلیغ خود نوشته است:" یک فرصت عالی برای در اختیار گرفتن مواد ژنتیکی مسی و نگهداری از آن."  این فرد مدعی است که یکی از حاضران در کنفرانس مطبوعاتی وداع مسی بوده و دستمال را از همان جا برداشته است. 

البته قیمت شگفت انگیز حراج این دستمال کاغذی هم مورد توجه قرار گرفته است: یک میلیون یورو. در توضیحات نیز نوشته شده است که شرایط این دستمال کاغذی خوب است و قابلیت نگهداری از آن وجود دارد!

4125