مشکل جدید بارسلونا: یک شماره خالی برای دو بازیکن

مشکل جدید بارسلونا: یک شماره خالی برای دو بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا تا قبل از اول آگوست باید یک مشکل دیگر را درون ترکیبش حل کند: شماره پیراهن بازیکنان.

به گزارش فوتبالی، بر اساس قوانین لالیگا شماره پیراهن بازیکنان باید بین 1 تا 25 باشد که در حال حاضر فقط دو شماره خالی هستند: 10 و 25. از سویی به نظر می رسد که بارسا نمی خواهد شماره مسی امسال بر تن بازیکنی دیگر برود و به همین خاطر فقط یک شماره یعنی 25 خالی است، شماره ای که معمولا به دروازه بان سوم می رسد. 

فیلیپه کوتینیو و اسکار مینگزا دو بازیکنی هستند که فعلا شماره ندارند. در اولین بازی بارسا در لالیگا مقابل سوسیه داد، ری ماناج مهاجم اهل آلبانی شماره 14 را پوشید که تا پیش از این متعلق به هافبک برزیلی بود در حالی که مینگزا هم فصل گذشته شماره 28 را می پوشید که این شماره به نیکو گونزالس از آکادمی رسید.

البته در حال حاضر هم کوتینیو و هم مینگزا منتظر فروش برخی بازیکنان مازاد هستند. فیلیپه ممکن است که شماره هشت را بپوشد که با جدایی پیانیچ خالی می شود در حالی که  مینگزا می تواند شماره 23 اومتیتی را به تن کند.  البته هر دو در ابتدا باید منتظر جدایی این دو بازیکن باشند. البته شاید کوتینیو دوباره 14 را بپوشد چرا که ماناج مقابل سوسیه داد بازی نکرد و بر اساس قوانین لالیگا هنوز امکان تغییر شماره پیراهنش وجود دارد.

سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی ترجیح داد که شماره 10 دوستش مسی را نپوشد و شماره 19 را انتخاب کرد و پدری و اریک گارسیا که از المپیک برگشتند هم به شماره های 16 و 24 رسیدند.  آنسو فاتی از شماره 22 به 17 رسید که با رفتن ترینکائو خالی شده بود و شماره 22 نیز نصیب امرسون رویال شد. بریتویت شماره 12 را از ریکی پوچ گرفت و پوچ به شماره 6 رسید در حالی که ممفیس نیز صاحب شماره 9 شد.

4125