شاگرد جدید مورینیو: رم شایسته فتح جام‎‌هاست

شاگرد جدید مورینیو: رم شایسته فتح جام‎‌هاست

پایگاه خبری فوتبالی - تامی آبراهام ستاره جدید آ اس رم، بی صبرانه منتظر شروع کارش در این تیم است و می‌خواهد آن‌ها را به جایگاهی که لایقش هستند، برساند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه رم رسما اعلام کرد که تامی آبراهام مهاجم بیست و سه ساله باشگاه چلسی را به خدمت گرفته است و مهاجم انگلیسی جایگزین ادین ژکو خواهد شد که به تازگی به اینتر ملحق شده است. مبلغ این انتقال چیزی در حدود 35 میلیون یورو تخمین زده شده است. باشگاه رم در مراسم معارفه آبراهام، شماره 9 را نیز به او داد. گفته می‌شود که آبراهام قراردادی پنج ساله با جالوروسی امضا کرده است.

به نقل از فوتبال ایتالیا، تامی آبراهام پس از پیوستنش به رم در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی این باشگاه گفت: "وقتی یک باشگاه صادقانه شما را می‌خواهد، می‌توانید آن را حس کنید. رم علاقه خود را به من آشکار اعلام کرد. رم باشگاهی است که باید برای فتح جام‌ها و عناوین بجنگد. من تجربیات خوبی از بردن جام‌های معتبر دارم و می‌خواهم دوباره در آن سطح قرار بگیرم. پس می‌خواهم به این تیم کمک کنم تا بتوانیم با هم به این هدف دست پیدا کنیم و رم را به جایگاهی که لایقش هست برسانیم. پوشیدن شماره 9 این باشگاه، افتخار بسیار بزرگی است و من بی صبرانه منتظر شروع فصل هستم."

4416