سرمربی دورتموند: فکر نکنم هالند قصد خروج داشته باشد

سرمربی دورتموند: فکر نکنم هالند قصد خروج داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رز سرمربی بروسیا دورتموند مدعی است که ارلینگ هالند احتمالا پس از فصل 2021/22 به فوتبالش در وستفالن ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ ماشین گلزنی نروژی پس از پیوستنش به بروسیا دورتموند به یکی از پر طرفدارترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا تبدیل شده و خیلی از تیم‌های بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچسترسیتی به جذب او علاقه‌مند هستند. سران دورتموند صراحتا اعلام کردند که به هیچ عنوان ارلینگ هالند را در این تابستان نخواهند فروخت، اما مشخص است که در تابستان سال آینده، بسیاری از تیم‌ها برای خریدن او صف بکشند. 

به نقل از سایت گل، با این حال مارکو رز فکر نمی‌کند که در تابستان آینده به طور قطع هالند از این باشگاه جدا شو، مخصوصا اگر دورتموند بتواند در این فصل به جام برسد. او در مصاحبه‌ای با اسپورت بیلد گفت: "او هنوز قرارداد بلند مدتی با ما دارد. فقط به خاطر این که رسانه‌ها از خروج او در تابستان آینده حرف می‌زنند، دلیل نمی‌شود که او حتما دورتموند را ترک خواهد کرد. در آخر، هالند تصمیم آخر را خواهد گرفت. از هر جهت، ما از حضور او در این باشگاه خوشحالیم و هیچ کس از آینده خبر ندارد، شاید او بیشتر از یک سال در این تیم ماندنی شد."

4416