واکنش ستاره سابق رئال مادرید به شایعات پیوستنش به اتلتیکو مادرید

واکنش ستاره سابق رئال مادرید به شایعات پیوستنش به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز ستاره کلمبیایی اورتون و سابق رئال مادرید هرگونه خبر پیوستنش به اتلتیکو مادرید را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، دو سال پیش خامس رودریگز در آستانه پیوستن به روخی بلانکوس قرار داشت، اما او به یک باره سر از اورتون در آورد و حالا دیگر قصد ادامه دادن در گودیسون پارک را ندارد. گفته می‌شد که ممکن است با بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال مادرید، خامس رودریگز نیز به سانتیاگو برنابئو بازگردد، اما این ستاره کلمبیایی تمامی این اخبار را تکذیب کرد. 

به نقل از مارکا، خامس رودریگز چند روز قبل با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی نوشت: "همیشه ایمان داشته باش." همین موضوع باعث شد تا شایعات پیوستنش به رقیب لوس بلانکوس افزایش پیدا کند، اما او کانال خودش در توئیچ گفت: "نمی‌دانستم که این جمله، شعار آن باشگاه (اتلتیکو مادرید) است. این موضوع کاملا تصادفی است. فقط خواستم یک پیام شخصی را منتشر کنم. هیچ وقت نگفتم که به این باشگاه می‌روم. در چند روز گذشته این خبر را در رسانه‌ها مشاهده کردم. من با آن باشگاه مذاکره نکرده‌ام و صحبتی در میان نبوده است، واقعا هیچی. اگر هم قرار بود که به باشگاهی بروم، هیچ وقت آن را تا زمانی که همه چیز تمام نشده باشد، به زبان نمی‌آورم. زیرا در فوتبال همه چیز امکان پذیر است."

4416