ستاره بارسلونا یک فصل دیگر در نیوکمپ ماندنی شد

ستاره بارسلونا یک فصل دیگر در نیوکمپ ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا به دلیل نرسیدن پیشنهاد مناسب از سوی دیگر باشگاه‌ها، یک فصل دیگر در کاتالونیا ماندنی شد. 

به گزارش فوتبالی، کوتینیو در فصل 2017/18 با کلی امید از لیورپول به بارسلونا پیوست، اما نتوانست درخشش خود را در نیوکمپ تکرار کند و سران بارسلونا او را در فصل 2019/20 به بایرن مونیخ قرض دادند. اما داستان او در آلمان و آلیانز آرنا متفاوت بود. او توانست به همراه بایرن مونیخ سه گانه را فتح کند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او حتی در دیدار معروف بایرن مونیخ در مقابل بارسلونا که با نتیجه 8-2 به پایان رسید، حضور داشت و در ده دقیقه پایانی دو گل وارد دروازه آبی اناری‌ها کرد. 

به نقل از مارکا، رونالد کومان در تابستان گذشته تصمیم گرفت یک فرصت به کوتینیو بدهد و البته وینگر برزیلی فصل را خوب آغاز کرد، اما در ادامه دچار مصدومیت شدید شد و فصل را از دست داد. مشکلات آمادگی جسمانی باعث شد تا کوتینیو نتواند در اردوی پیش فصل کاتالان‌ها شرکت کند و باشگاه بارسا نیز قصد به فروش رساندن این هافبک بیست و نه ساله را در تابستان داشت. اما به دلیل نرسیدن پیشنهاد مناسب، بارسلونا تصمیم گرفت که یک فصل دیگر به کوتینیو فرصت دهد. 

4416