دروازه‌بان عراق دیدار با ایران را از دست داد

دروازه‌بان عراق دیدار با ایران را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - جلال حسن سنگربان شماره یک تیم ملی عراق، به دلیل آسیب دیدگی دیدار با ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی عراق که پس از پایان اردوی آماده سازی خود در کشور اسپانیا راهی ترکیه شده بود،  در یکی از جلسات تمرینی که امروز برگزار شد، سنگربان شماره یک خود را به دلیل آسیب دیدگی در دو دیدار حساس مقابل کره جنوبی و ایران از دست داد.
حساب رسمی فدراسیون فوتبال عراق در توئیتر این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد تا غیبت گلر اصلی این تیم در دو بازی ابتدایی و حساس در تاریخ های 11 و 16 شهریور برابر کره جنوبی و ایران قطعی شود.
حساب های دیگر عراقی در توئیتر اعلام کرده اند که جلال حسن در جریان تمرینات دچار پارگی مینیسک پای چپ شده و دوری او از میادین طولانی مدت خواهد بود. محمد صالح سنگربان تیم نیروی هوایی عراق قرار است در دو بازی ابتدایی درون دروازه تیم ملی کشورش قرار بگیرد.
دیک ادووکات هلندی که به تازگی هدایت عراق را برعهده گرفته، در همین ابتدای کار با شوک بزرگی روبرو شد و حالا باید با سنگربان دوم خود به مصاف دو تیم مدعی این گروه یعنی کره جنوبی و ایران برود.

 1470