مشکل مالی، میلان را از ولاشیچ دور کرد/ جایگزینان مشخص شدند

مشکل مالی، میلان را از ولاشیچ دور کرد/ جایگزینان مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات منتشر شده، باشگاه میلان در حال حاضر توانایی پرداخت مبلغ درخواستی باشگاه روسی جهت انتقال هافبک کروات آن ها به سن سیرو را ندارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپورت مدیاست، سران میلان به جذب نیکولا ولاشیچ علاقمند هستند اما درخواست زسکا مسکو برای فروش این بازیکن کروات، بالاتر از حد توان روسونری در نظر گرفته شده است.

این رسانه ایتالیایی چنین عنوان می کند که تمرکز میلانی ها در بازار نقل و انتقالات همیشه بر روی جذب یک هافبک هجومی بوده است و بر همین اساس، پائولو مالدینی و ریکی ماسارا همواره در تلاش برای هدیه دادن یک بازیساز با کیفیت به استفانو پیولی جهت جایگزینی هاکان چالهان اوغلو بوده اند.

در رابطه با نیکولا ولاشیچ، درخواست زسکا مسکو همیشه بالا بوده و بسیار بعید به نظر می رسد این ملی پوش کروات با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو در این تابستان راهی میلان شود؛ چرا که ميلانی ها توانایی پرداخت این مبلغ را در حال حاضر ندارند.

به عنوان گزینه های جایگزین در صورت شکست پروژه انتقال ولاشیچ به میلان، به ترتیب از بازیکنانی مانند حکیم زیاش از چلسی، ایسکو از رئال مادرید و خامس رودریگز از اورتون نام برده می شود.

9404