انتقال مهاجم کلمبیایی به اینتر جدی شد/ آمادگی طرفین برای آغاز مذاکرات

انتقال مهاجم کلمبیایی به اینتر جدی شد/ آمادگی طرفین برای آغاز مذاکرات

پایگاه خبری فوتبالی - انتظار می رود مدیر برنامه مهاجم آتالانتا به زودی به شهر برگامو برسد زیرا از این باشگاه خبر می رسد که این بازیکن کلمبیایی در تابستان جاری قصد انتقال به اینتر را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، دووان زاپاتا، مهاجم 30 ساله کلمبیایی آتالانتا از سوی مدیران اینتر به عنوان گزینه جانشینی روملو لوکاکو انتخاب شده است؛ اما آتالانتا حاضر نیست مهاجم ارزشمند خود را به راحتی از دست بدهد مگر این که ابتدا یک جایگزین برای او آماده کرده باشد.

طبق گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا، مهاجم سابق ناپولی، اودینزه و سمپدوریا خواهان انتقال به نراتزوری است و انتظار می رود مدیر برنامه او برای گفتگو با سران باشگاه آتالانتا درباره این انتقال، به زودی وارد ایتالیا و شهر برگامو شود.

بر اساس این گزارش، دووان زاپاتا تلاش چندانی برای جدایی از آتالانتا از خود نشان نمی دهد اما تمایل او همچنان در راستای پیوستن به تیم سیمونه اینزاگی در اینتر است. در حال حاضر، عوامل و نمایندگان قانونی این بازیکن قرار است به زودی به لومباردی بیایند تا مشکلات مربوط به این انتقال را به بهترین نحو حل کنند. دووان زاپاتا در ژوئیه 2018 با قراردادی قرضی به آتالانتا رفت و در ژانویه 2020، این باشگاه با فعال کردن بند خرید دائمی موجود در قرارداد او، این بازیکن را به صورت دائمی مال خود کرد.

قرارداد دووان زاپاتا با آتالانتا در ژوئن 2023 به پایان می رسد و گفته می شود آتالانتا دوست ندارد که در آن زمان به این بازیکن اجازه ترک باشگاه را به صورت آزاد و رایگاه بدهد؛ بر همین اساس، سران آتالانتا نیز بدشان نمی آید تا در صورت وجود یک پیشنهاد خوب برای این بازیکن، قبل از پایان قراردادش او را به فروش برسانند تا از این طریق منفعتی هم نصیب باشگاه شهر برگامو شود.

9404