نارضایتی مهاجم دانمارکی از رفتار مدیران بارسلونا و میزان دستمزدش

نارضایتی مهاجم دانمارکی از رفتار مدیران بارسلونا و میزان دستمزدش

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد مهاجم دانمارکی بارسلونا از میزان حقوق و دستمزد خود در این باشگاه رضایت کافی ندارد و بر همین اساس، از رفتار کاتالان ها عصبانی است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا از نحوه برخورد باشگاه عصبانی است چون به گفته این بازیکن، در تابستان با او بد رفتاری شده است. بریتویت از طریق مطبوعات متوجه شد که بارسلونا خواهان فروش او است و خوان لاپورتا هم در این باره هرگز با او تماس یا صحبتی به طور مستقیم نداشته است. 

از طرف دیگر، مدیران باشگاه بدون اجازه مارتین بریتویت شماره 9 او را به ممفیس دپای دادند و او مجبور شد پیراهن شماره 12 را بپوشد. 

اکنون با توجه به درخشش اخیر و قرار گرفتن در نقشی مهم و موثر در تیم رونالد کومان، این مهاجم دانمارکی خواهان افزایش میزان رقم دستمزد خود شده است. بریتویت می خواهد همان دستمزدی را از بارسا بگیرد که در باشگاه لگانس داشت.

اگر باشگاه کاتالانی از افزودن دستمزد بریتویت خودداری کند، این بازیکن می خواهد به تیم دیگری برود. مارتین از سران باشگاه بارسلونا خواهد خواست تا همانند پیانیچ و اومتیتی، اجازه خروج رایگان را به او هم بدهند.

9404