شماره پیراهن لوکاکو در چلسی مشخص شد؛ طلسم را می‌شکند؟

شماره پیراهن لوکاکو در چلسی مشخص شد؛ طلسم را می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو که به تازگی به طور رسمی از اینتر به چلسی پیوسته است، امروز در کنفرانس معارفه خود در باشگاه چلسی شرکت کرد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از سوالاتی که از روملو لوکاکو پرسیده شد، مربوط به شماره پیراهن او بود که این بازیکن بلژیکی قرار است چه شماره ای را در چلسی بر تن دارد. در پاسخ به این سوال، روملو لوکامو تایید کرد که قرار است شماره 9 چلسی را بپوشد و بدین ترتیب شماره پیراهن او هم به طور رسمی مشخص شد و گمانه زنی هایی که درباره شماره پیراهن او در چلسی وجود داشت به واقعیت پیوست.

این شماره پیش‌تر در اختیار آبراهام بود که اکنون دیگر در چلسی نیست و راهی آ اس رم شده است اما پیراهن شماره 9 به طور کلی در چلسی یک نحسی و طلسم ویژه دارد چرا که مهاجم‌هایی که این پیراهن را پوشیده اند، عملکرد خوبی به طور کلی نداشته اند و در نهایت از چلسی جدا شده و راهی تیم دیگری شده اند. گونزالو هیگواین و فرناندو تورس دو نمونه از شماره 9 های چلسی هستند که دچار طلسم این شماره شدند و اکنون لوکاکو هم قرار است شماره 9 را بر تن کند و باید دید که این طلسم را می شکند یا خودش هم اسیر آن می شود.

1470