علاقه اینتر به جذب مهاجم گلادباخ/ پسر در مسیر پدر حرکت می کند؟

علاقه اینتر به جذب مهاجم گلادباخ/ پسر در مسیر پدر حرکت می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارشات خبرنگاران رسانه ها، باشگاه اینتر ایتالیا در حال مذاکره با مینو رایولا، مدیر برنامه مارکوس تورام، مهاجم بروسیا مونشن گلادباخ است تا او را به خدمت خود درآورد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، شیوه بازی مارکوس تورام تنوع زیادی همراه خود دارد که مناسب با تاکتیک های سیمونه اینزاگی، مربی جدید اینتر است و این مربی قصد دارد تورام را جانشین روملو لوکاکو کند که صرفا یک مهاجم نوک بود.

بازیکن 24 ساله فرانسوی عمدتا در جناح چپ خط حمله بازی می کند، اما این توانایی را هم دارد که در مرکز یا سمت راست زمین نیز بازی کند.

سرعت و تکنیک، مهم ترین نقاط قوت مارکوس تورام هستند. این بازیکن همچنین بسیار بلند قد و توانمند روی هوا و در زدن ضربات سر است.

مارکوس تورام در ایتالیا متولد شده زیرا پدرش لیلیان در آن زمان در اوت 1997 در تیم پارما بازی می کرد. تورام تا کنون چهار بازی برای تیم ملی بزرگسالان فرانسه انجام داده است.

فصل گذشته در 40 بازی با پیراهن بروسیا مونشن گلادباخ 11 گل و 12 پاس گل برای این تیم آلمانی به ثبت رساند.

قرارداد مارکوس تورام با بروسیا مونشن گلادباخ تا ژوئن 2023 ادامه دارد و قیمت پیشنهادی نراتزوری احتمالاً در محدوده 40 میلیون یورو خواهد بود.

این همان رقمی است که آتالانتا نیز برای مهاجم خود یعنی دووان زاپاتا طلب می کند؛ اگر چه سران آتالانتا اجازه نمی دهند این مهاجم کلمبیایی بدون یافتن جایگزین مناسب از این تیم برود.

9404