تلاش سولشر برای عقد قرارداد جدید با پنج بازیکن شیاطین سرخ

تلاش سولشر برای عقد قرارداد جدید با پنج بازیکن شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود سرمربی منچستر یونایتد از مدیران این باشگاه خواسته تا با پنج بازیکن شیاطین سرخ قراردادهای جدیدی امضا شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، مدیران منچستر یونایتد در تابستان امسال دو بازیکن جدید به نام های جیدون سانچو و رافائل واران را به خدمت گرفتند، در حالی که ادینسون کاوانی نیز پیش تر موافقت خود را جهت ماندن در باشگاه برای یک سال دیگر اعلام کرده بود.

با این حال، یونایتد هنوز چند نگرانی در مورد قراردادها دارد و ظاهراً سولشر می خواهد با افزایش دستمزد بازیکنان برتر باشگاه، هماهنگی بیشتری در رختکن ایجاد کند. طبق گزارش نشریه سان، اوله گونر سولشر امیدوار است با برونو فرناندز، لوک شاو، مارکوس راشفورد و هری مگوایر برای امضای قراردادهای جدید به توافقات لازم دست پیدا کند؛ در حالی که با نگاهی خوشبینانه، هنوز می توان پل پوگبا را برای ماندن متقاعد کرد.

شاو و راشفورد کمتر از دو سال از قراردادشان باقی مانده است؛ در حالی که قرارداد فرناندز و مگوایر در سال ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید، اما سولشر می خواهد هر چهار بازیکن حداقل تا ۲۵۰ هزار پوند در هفته دستمزد بگیرند.

در همین حال، پوگبا که کمتر از ۱۲ ماه دیگر از قرارداد ۲۹۰ هزار پوندی در هفته اش باقی مانده است، امضای قرارداد جدید را به تعویق انداخته و حداقل در این ماه قراردادی را امضا نخواهد کرد.

در حالی شیاطین سرخ اکنون خود را برای سفر روز یکشنبه به ساوتهمپتون آماده می کنند که در بازی هفته اول لیگ برتر که با شکست پنج بر یک لیدز یونایتد همراه شد، برونو فرناندز چهار گل زد و پوگبا نیز چهار پاس گل را برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

9404