کایو ژرژ و یوونتوس/ از تحقق رویای کودکی تا انتخاب شماره بزرگان

کایو ژرژ و یوونتوس/ از تحقق رویای کودکی تا انتخاب شماره بزرگان

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن برزیلی تازه وارد یوونتوس می گوید از کودکی در آرزوی پیوستن به این تیم بوده و امضای این قرارداد، رویای دوران کودکی او را تحقق بخشیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سرانجام یوونتوس بعد از کش و قوس های فراوان و رقابتی نزدیک با چند تیم از جمله میلان، موفق شد با کایو ژرژ، پدیده جوان فوتبال برزیل و باشگاه سانتوس قرارداد رسمی امضا کند. ژرژ پس از امضای نهایی و اعلام رسمی خبر پیوستنش به جمع نفرات بیانکونری، در گفت و گوی کوتاهی که با رسانه ها انجام داد، به نکاتی اشاره کرد که صحبت های بازیکن جوان یوونتوس را در ادامه می خوانید:

"یوونتوس یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است و من می خواهم این جا به یک بازیکن برتر تبدیل شوم. هدف من این است که گل های زیادی به ثمر برسانم و عناوینی مانند لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنم."

"شماره ۲۱ را انتخاب کردم زیرا بازیکنان بزرگی مانند آندره آ پیرلو، پائولو دیبالا، زین الدین زیدان و گونزالو هیگواین آن را بر تن کرده بودند."

"می خواهم از طرفداران برای استقبالی که از من کردند، تشکر کنم. تمام توانم را می گذارم تا گل های زیادی به ثمر برسانم." 

"به اعتقاد مربیان قبلی ام، من بازیکن تاکتیکی و باهوشی هستم و دائما در حال حرکت در زمین مسابقه هستم؛ با بازیکنان تیم ملاقات کردم و آن ها به گرمی از من استقبال کردند. امیدوارم به زودی تمرینات خود را کنار نفرات تیم آغاز کنم."

"بسیار خوشحالم که این جا هستم، این از کودکی رویای من بوده است و منتظرم بازی های زیادی با پیراهن یوونتوس انجام دهم." 

9404