احتمال خروج یک بازیکن دیگر از بارسلونا/ سیاست کاهش هزینه ها باز هم قربانی می گیرد؟

احتمال خروج یک بازیکن دیگر از بارسلونا/ سیاست کاهش هزینه ها باز هم قربانی می گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بحران اقتصادی و مشکلات مالی بارسلونا حتی بعد از جدایی فوق ستاره آرژانتینی نیز پایان نیافته و همچنان عملکرد مدیران این باشگاه اسپانیایی را تحت فشار قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، نشریه مارکا در خبری مدعی شده که احتمال جدایی مارتین بریتویت از جمع شاگردان رونالد کومان وجود دارد. مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا را می‌ توان با توجه به دو گل و یک پاس گل به ثبت رسانده، بهترین بازیکن بارسلونا در هفته نخست لالیگا دانست که تاثیر زیادی در پیروزی آبی و اناری ها داشت اما ممکن است شادی گل او در این دیدار، آخرین خوشحالی اش نیز باشد؛ زیرا طبق خبری که نشریه مارکا منتشر کرده، مهاجم دانمارکی بلوگرانا احتمالا برای کاهش هزینه‌ های کاتالان ها فروخته خواهد شد.

مارکا با انتشار این خبر نوشته خود بریتویت تمایل زیادی به ماندن دارد اما با توجه به مشکلات مالی بارسا احتمالا به فروش می‌ رسد هر چند که خودش می‌ خواهد با نمایش‌ های خوب، خود را اثبات کند و بارسلونا هم در خط حمله طبق گفته کومان مشکلات دارد. اگر فروش بریتویت انجام شود در روزهای جاری باید در انتظار معرفی تیم جدید او باشیم و شادی گل جذاب او مقابل سوسیه‌ داد آخرین تصویر از این مهاجم دانمارکی در لباس بارسلونا در ذهن فوتبال دوستان خواهد بود. 

9404v