عکس؛ ناگلزمان و بالای سر بردن اولین جام در بایرن مونیخ

عکس؛ ناگلزمان و بالای سر بردن اولین جام در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار سوپرجام آلمان، بایرن مونیخ با هدایت یولیان ناگلزمان موفق شد با نتیجه سه بر یک بورسیا دورتموند را از پیش رو بردارد و بدین ترتیب قهرمان شده و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، این جام اولین جامی بود که یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی بایرن مونیخ بالای سر برد و بدین ترتیب سوپرجام آلمان اولین افتخار او به همراه باواریایی ها شد.

ناگلزمان به عنوان یک مربی جوان که تنها 34 سال دارد، نمادی برای موفقیت مربی‌های جوان در فوتبال آلمان و به طور کلی تر در فوتبال اروپاست. او پیش از اینکه به بایرن مونیخ بیاید و جایگزین هانس دیتر فلیک شود، هدایت لایپزیش را بر عهده داشت است و دو فصل موفق را در این تیم پشت سر گذاشت اما شروع مطرح شدن این سرمربی جوان از دوران حضورش در هوفنهایم بود که به عنوان یک مربی جوان بین سال های 2016 تا 2019 در هوفنهایم شناخته شد.

اکنون ناگلزمان دوران خود را در بایرن مونیخ آغاز کرده است و اولین جام خود را به همراه این تیم به دست آورد و بالای سر برد و این تصویر به عنوان لحظه ای که ناگلزمن اولین جام خود را در میان باواریایی ها بالای سر برد، ماندگار خواهد بود.

باید دید که این سرمربی در ادامه فصل چه نتایجی به دست خواهد آورد و آیا موفق به فتح جام های مهم‌تر می شود یا خیر.

1470