پیکه: در بارسلونا دیگر چیزی مانند گذشته نیست اما تیم خوبی داریم

پیکه: در بارسلونا دیگر چیزی مانند گذشته نیست اما تیم خوبی داریم

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع باسابقه بارسلونا معتقد است که علیرغم رفتن لیونل مسی از کاتالونیا، آن‌ها تیمی جوان و باانگیزه در اختیار دارند. 

به گزارش فوتبالی، در روز یک شنبه فاش شد که جرارد پیکه با بخشیدن مقداری از رقم قرارداد خود، باعث شد تا بارسلونا بتواند خریدهای جدید خود همچون ممفیس دپای، اریک گارسیا و ری مانای در لالیگا به ثبت برساند. 

به نقل از مارکا، بلوگرانا در اولین دیدار خود در فصل جدید لالیگا میزبان رئال سوسیداد بود و در نهایت موفق شد در اولین بازی رسمی پسامسی، به پیروزی 4-2 دست پیدا کند. جرارد پیکه درباره بخشیدن مقداری از دستمزد هفتگی‌اش گفت: "از روز اول من موضع بازی نسبت به این موضوع داشتم. با هم حرف زدیم و خیلی راحت به نتیجه رسیدم. به خاطر دلایل زمانی، تصمیم گرفتیم که بهتر است اول من این کار را انجام دهم. سوتفاهم‌هایی وجود دارد و من می‌خواهم آن‌ها را برطرف کنم. شروع دوران جدیدی در بارسلونا، بدون حضور لیونل مسی است، اما بازیکنان احساسات مثبتی دارند."

پیکه درباره بازگشت هواداران به نیوکمپ نیز گفت: "هفده ماه بدون تماشاگر بازی کردیم و حالا بازگشت آن‌ها به نیوکمپ نکته بسیار مثبتی است. هواداران واقعا تیم را تشویق کردند و به بازیکنان انگیزه دادند."

4416