فان؛ ارلینگ هالند با ریش‌های بلند چه شکلی می‌شود؟

فان؛ ارلینگ هالند با ریش‌های بلند چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند به خاطر درخشش ویژه ای که در دو بازی ابتدایی فصل بورسیا دورتموند داشته است، این روز ها به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، همواره از ارلینگ هالند به عنوان یک ستاره و بازیکنی که قرار است روزی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شود یاد شده است. این بازیکن در دو بازی ابتدایی فصل دورتموند در تمام 8 گلِ زده شده تاثیر گذار بوده است به طوری که او 5 گل زده و 3 پاس گل داده است.

اکنون رسانه footysmate در یک حرکت فان، برای ارلینگ هالند ریش های بلندی گذاشته تا مشخص شود که این ستاره هلندی اگر ظاهر و چهره خود را تغییر دهد و ریش های بلندی بگذارد، چه شکلی می شود.

هالند در حال حاضر ریش ندارد و این حرکت جنبه‌ی فان و شوخی با این بازیکن را داشته است. ستاره نروژی در این تابستان در بورسیا دورتموند ماندگار شده اما به احتمال بسیار زیاد او در تابستان 2022 دورتموند را ترک خواهد کرد و یک بمب نقل و انتقالاتی خواهد ترکید و باید دید که مقصد بعدی بازیکن نروژی زنبور ها کدام تیم خواهد بود چرا که از باشگاه های بزرگ اروپایی به عنوان مشتری های هالند نام برده می شود.

1470