پیش بازی سوپرجام آلمان؛ اولین جام در اولین درکلاسیکر/ ناگلزمان یا رزه؟

پیش بازی سوپرجام آلمان؛ اولین جام در اولین درکلاسیکر/ ناگلزمان یا رزه؟

پایگاه خبری فوتبالی - مسابقه سوپرکاپ فوتبال باشگاه های آلمان ساعت 23 امشب بین تیم های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، رقابت های فصل جدید بوندسلیگای آلمان در راه است و معمولا دوستداران فوتبال این کشور با دیدار دو غول فوتبال این کشور در ورزشگاهی پر از تماشاگر در چارچوب دیدار سوپرکاپ آلمان به استقبال لیگ می روند. این فصل هم همین طور است و قرار است امشب ساعت 23 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک باواریایی ها به مصاف زنبورها بروند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی سوپرکاپ آلمان بجنگند. بایرن مونیخ فصل گذشته توانست همانند فصول اخیر فاتح بوندسلیگا شود و بروسیا دورتموند نیز موفق شد تا در جام حذفی آلمان به قهرمانی برسد. از این رو، این دو تیم بزرگ فوتبال آلمان در دیدار سوپرکاپ آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زنبورها نمی‌ خواهند این فصل تیمی دست و پا بسته در کورس قهرمانی و مقابل بایرن‌ مونیخ باشند. مارکو رزه با سابقه فوق‌ العاده در بروسیا مونشن گلادباخ و تمایل به فوتبال تهاجمی به دورتموند آمده و می‌ خواهد از همین نبرد اول مقابل بایرنی‌ ها برای حریف خط و نشان بکشد. در دیدارهای اخیر، دورتموند مقابل بایرن نتایج خوبی نگرفته و هوادارانی که به ورزشگاه برگشته‌ اند، می‌ خواهند تیمشان در سوپرجام خانگی تلافی کند. دو سال پیش در سوپرجامی که میزبان بودند، بایرن را شکست دادند. یولیان ناگلزمان با ۳۴ سال سن، حالا یک مربی با تجربه و صاحب سبک در فوتبال آلمان به حساب می آید. دستاوردهای ناگلزمان در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند. حالا او می‌ خواهد جوان‌ ترین مربی فاتح جام در فوتبال آلمان باشد. بایرن‌ مونیخ فصل را با توقف مقابل بروسیا مونشن گلادباخ شروع کرد، ولی باواریایی ها نمایش بدی نداشتند. حالا به سیگنال‌ ایدونا پارک می‌ روند تا در درکلاسیکر تلاش کنند یک جام بگیرند.

بایرن با ستاره‌ های پر شمار دست ناگلزمان را برای ارائه تاکتیک‌ های گوناگونش باز می‌ گذارد. از امشب چالش بزرگ ناگلزمان آغاز خواهد شد. البته بایرن مونیخ در سوپرکاپ ها زیاد شانس خوبی ندارد و در دوران گواردیولا هر سه سوپرکاپ مقابل دورتموند را شکست خورده است. نکته اما این جاست که بایرن هر بار سوپرکاپ را باخته، فصل بعد از آن را قهرمان شده است. در آخرین نبرد دو تیم در رقابت‌ های بوندسلیگا، بایرن‌ مونیخ چهار بر دو از سد دورتموند گذشت. لواندوفسکی در آن بازی هت‌ تریک کرد و گورتسکا دیگر گل بایرن را زد. برای دورتموند هم هالند دو گل به ثمر رساند.

یولیان برانت، سومایلا کولیبالی، رافائل گوئریرو، تورگان آزار، متس هوملس، توماس مونیه، متئو موری، مارسل اشملزر، ماریوس وولف و دن اکسل زاگادو به دلایل مختلف در دیدار سوپرجام دورتموند را همراهی نخواهند کرد. بنژامن پاوار، لوکاس هرناندز و مارک روکا هم مصدومان بایرن‌ مونیخ هستند.

9404