عکس؛ کودکی بامزه بازیکنی که در بحران مالی به کمک بارسلونا آمد

عکس؛ کودکی بامزه بازیکنی که در بحران مالی به کمک بارسلونا آمد

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی حال حاضر بارسلونا به تازگی دستمزد خود را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است و با این کار او باشگاه بارسلونا توانست قرارداد بازیکنی مثل ممفیس دپای را ثبت کند و خیالش از این بابت راحت شود.

به گزارش فوتبالی، در واقع جرارد پیکه در این بحران مالی که بارسلونا گرفتار آن شده است، به کمک این تیم آمد و با راضی شدن به کاهش دستمزد خود، به ثبت قرارداد های بازیکنان جدید آبی و اناری پوشان کمک کرد و باشگاه بارسلونا هم به خاطر این کار از مدافع خود تشکر کرد. لاپورتا به تازگی اعلام کرده که بارسلونا یک میلیارد و سیصد میلیون یورو بدهی دارد.

اما جرارد پیکه بازیکنی است که از کودکی هوادار بارسلونا بوده است و فوتبال خود را از آکادمی بارسلونا شروع کرده و پس از حضور در لاماسیا راهی منچستریونایتد شده است و پس از آن دوباره به بارسلونا بازگشته است و هنوز هم در این تیم حاضر است و با کاری که کرد نشان داد که علاقه خاصی به بارسلونا دارد.

پیکه در سال 1997 راهی آکادمی باشگاه بارسلونا شد و بدین ترتیب فوتبال خود را استارت زد. در این تصویر بامزه از کودکی پیکه می بینیم که او در حالی که پیراهن بارسلونا را بر تن دارد بسیار خوشحال است. پیکه در فصل گذشته انتقادات زیادی را تحمل کرد اما او در حال حاضر یکی از کاپیتان های بارسلونا است.

1470