عکس؛ پوچتینو و معرفی یک کارآموز به لیونل مسی!

عکس؛ پوچتینو و معرفی یک کارآموز به لیونل مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به تازگی به پاریسن ژرمن پیوسته است و اولین جلسات تمرینی خود در این تیم را هم با حضور مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن برگزار کرده است.

به گزارش فوتبالی، اما پاریسن ژرمن علاوه بر ستاره ها و بازیکنان کهکشانی فراوانی که دارد، بازیکنان جوانی هم دارد که برخی از آن ها می توانند تبدیل به ستارگان آینده جهان فوتبال شوند و سیاست مالکان باشگاه پی اس جی که در راس آن ها ناصر الخلیفی قرار دارد، این است که علاوه بر استفاده از بازیکنان بزرگ خریداری شده درون زمین فوتبال، تجربیات آن ها هم در اختیار بازیکنان جوانی که از آکادمی پاری سن ژرمن به تیم اصلی رسیده اند، قرار بگیرد.

یکی از این بازیکنان جوان پاریسن ژرمن اسماعیل غربی است که در پست هافبک بازی می کند و تنها 17 سال دارد و این فصل، اولین فصلی است که از آکادمی پی اس جی به تیم اصلی راه یافته است. اکنون در عکسی که از تمرینات پاریسن ژرمن منتشر شده است، در آن مائوریسیو پوچتینو، اسماعیل را به مسی معرفی می کند چرا که اسماعیل به زبان اسپانیایی مسلط است می تواند به راحتی با لیونل مسی ارتباط برقرار کند. این بازیکن قرار است که در تمرینات پی اس جی کنار مسی باشد و مانند یک کارآموز از او چیز هایی را یاد بگیرد.

1470