هازارد نسبت به روزهای اول حضورش در رئال مادرید چند کیلو کم کرده است؟

هازارد نسبت به روزهای اول حضورش در رئال مادرید چند کیلو کم کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، وینگر بلژیکی رئال مادرید به نظر می رسد که در این فصل روی فرم است و از لحاظ فیزیکی و بدنی اضافه وزنی که در گذشته داشته را از بین برده است.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در تابستان 2019 از چلسی راهی رئال مادرید شد و در این دو فصلی که در رئال مادرید حضور داشته است، با انواع و اقسام مصدومیت ها دست و پنجه نرم کرده و آن طور که باید و شاید در خدمت رئال مادرید نبوده است. برخی معتقد بودند که علت مصدومیت های زیاد هازارد، اضافه وزن او و نا آماده بودنش از لحاظ بدنی است.

به طور کلی فصل گذشته برای رئال مادرید از لحاظ مصدومیت بازیکنان فصل خوبی نبود و بازیکنان زیادی از رئال مادرید در مقاطع مختلف فصل گذشته مصدوم شدند. همین قضیه موجب شد که در این تابستان، آنتونیو پینتوس به کادر فنی رئال مادرید اضافه شود. این بدنساز سخت‌گیر عملکرد خوبی در اینتر و پیش‌تر در رئال مادرید داشته است و به روی فرم آوردن بازیکنان و کم کردن وزن آن ها با تمرینات پرفشار، مشهور است.

اکنون به گفته دفنسا سنترال، ادن هازارد در حال حاضر فصل را با وزن 74 کیلوگرم آغاز کرده است و این در حالی است که هازارد در تابستان اولی که تازه از چلسی به رئال مادرید پیوسته بود، وزن او چیزی حدود 79 الی 80 کیلوگرم بود و اضافه وزن داشت. این بدان معناست که آنتونیو پینتوس با تمرینات خود در این تابستان هازارد را روی فرم آورده است و این بازیکن 5 کیلو نسبت به آن زمان کم کرده است.

1470