نگاهی به سرمایه‌گذاری‌های شگفت‌انگیز رونالدو در حوزه‌های مختلف

نگاهی به سرمایه‌گذاری‌های شگفت‌انگیز رونالدو در حوزه‌های مختلف

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر بازیکنی در دنیای فوتبال به اندازه رونالدو در خارج از زمین فوتبال درآمدزایی می کند.

به گزارش فوتبالی، فوربس تخمین زده است که رونالدو با شرکت های زیرمجموعه خود سالی یک میلیارد یورو درآمدزایی می کند و حالا ستاره پرتغالی قرار است که در منطقه ماربیا در اسپانیا سرمایه گذاری جدیدی را داشته باشد.

در حقیقت رونالدو در حال حاضر در کنار مک گرگور مبارز سرشناس و لیونل مسی آرژانتینی پردرآمدترین ورزشکاران دنیا هستند اما ستاره پرتغالی به نظر می رسد که تخصص ویژه ای در سرمایه گذاری دارد.

رونالدو در صنعت کاشت مو سرمایه گذاری ویژه ای داشته است و قرار است که در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع، کلینیک کاشت موی جدید خود را تاسیس کند. اولین کلینیک کاشت موی رونالدو در سال 2019 در مادرید افتتاح شد و بعد از مادرید و ماربیا، ستاره پرتغالی قرار است که حداقل ده کلینیک کاشت موی دیگر در کل دنیا تاسیس کند.

البته فوربس گزارش داده است که رونالدو در حوزه های دیگری نیز سرمایه گذاری داشته است، برند لباس زیر، لباس جین و لوازم خواب با مارک سی آر سون در حال حاضر بیش از 102 میلیون یورو ارزش دارد.کریستیانو از سویی در  حوزه هتلسازی نیز در کل دنیا سرمایه گذاری کرده است. به طور مثال هتل رونالدو در شهر مادرید 168 اتاق، ده طبقه، یک سالن بدنسازی دارد. این اولین هتل رونالدوست که در خارج از پرتغال افتتاح شده است. شعبه های بعدی این هتل قرار است که در نیویورک، مراکش، پاریس و منچستر نیز افتتاح شود.  رونالدو در سرمایه گذاری های خصوصی به ارزش 14 میلیون یورو حضور پیدا کرده و با برخی شرکت های بزرگ نظیر اپل و فولکس واگن همکاری می کند و از سویی با یک شرکت هوایی نیز همکاری می کند و هواپیماهای شخصی خود را برای عبور و مرور به دیگران اجاره می دهد.
4125