واکنش آنچلوتی به احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید

واکنش آنچلوتی به احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر خبری که از جانب ادو آخیره خبرنگار اسپانیایی در برنامه ال چیرینگیتو در مورد بازگشت رونالدو به رئال مادرید منتشر شده بود، مثل یک بمب در مطبوعات اسپانیا ترکید.

به گزارش فوتبالی، آخیره رابطه نزدیکی با رونالدو دارد و حتی در مهمانی های شخصی و خانوادگی وی نیز شرکت می کند. این خبرنگار مدعی شده بود که در هفته های اخیر آنچلوتی با ستاره پرتغالی تماس گرفته تا در مورد بازگشت وی به رئال مادرید بپرسد. ساعاتی بعد البته برخی رسانه ها گزارش دادند که مدیران رئال مادرید با بازگشت رونالدو مخالف هستند و فعلا تنها تمرکزشان روی امباپه است و به همین خاطر باید احتمال بازگشت ستاره پرتغالی به رئال مادرید را کاملا منتفی بدانیم.

حالا اما کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید این خبر را اساسا تکذیب کرد و در صفحه توئیترش نوشت:" کریستیانو اسطوره رئال مادرید است و کاملا مورد محبت و احترام من است اما هرگز برای خرید او تلاش نکردم. به جلو نگاه می کنیم."

در فاصله دو هفته به پایان نقل و انتقالات همچنان گزینه جدایی از یووه روی میز رونالدو است چرا که ستاره پرتغالی با آلگری احساس راحتی ندارد و ترجیح می دهد که به تیمی برود که در آن جا آرامش بیشتری را داشته باشد و به او بیشتر بها بدهند.

4125