نخستین بازی دوستانه تیم ملی لبنان لغو شد

نخستین بازی دوستانه تیم ملی لبنان لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی- اولین بازی دوستانه تیم ملی لبنان که قرار بود برابر تیم زیر 19 ساله های آنتالیا اسپور ترکیه برگزار شود، لغو شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال لبنان اردوی آماده سازی خود برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را در کشور ترکیه برگزار کرده و این تیم قرار بود در نخستین دیدار دوستانه خود در این کشور به مصاف تیم زیر 19 ساله های آنتالیا اسپور برود که این بازی لغو شد.

در حالیکه فدراسیون فوتبال لبنان از طریق حساب های رسمی خود در فضای مجازی هیچ دلیلی برای لغو این بازی دوستانه اعلام نکرده، وب سایت کووورة در این زمینه و به نقل از منابع خود نوشته است که سرمربی تیم آنتالیا اسپور که در هفته نخست سوپرلیگ ترکیه برابر گوزتپه با تساوی یک – یک متوقف شد، تصمیم گرفته 24 ساعت به تمامی بازیکنان تیمش از جمله تیم زیر 19 ساله ها استراحت دهد.

باشگاه آنتالیا اسپور نیز در پی این تصمیم سرمربی خود، از مسئولین فوتبال لبنان عذرخواهی کرده و خبر از لغو این بازی دوستانه داده است. از سوی دیگر، منابع فدراسیون فوتبال لبنان تأیید کردند که ادامه این اردو در فضایی کاملا بسته برگزار می شود و تا زمان رویارویی لبنان با همتای اماراتی خود هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این اردو فاش نمی شود.

انتظار می رود که تیم ملی لبنان بعد از ظهر فردا چهارشنبه، در تنها بازی دوستانه خود در ترکیه به مصاف تیم الشمال قطر برود. لبنان یکی از حریفان ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر است.

7474