قول مدیران پرسپولیس درباره مسائل مالی

قول مدیران پرسپولیس درباره مسائل مالی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پرسپولیس در اولین جلسه تمرین قرمزها به بازیکنان این تیم چه گفتند؟

به گزارش فوتبالی، از روز گذشته تمرینات قرمزها برای فصل جدید و دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا استارت خورد. در این تمرین تمامی بازیکنان به جز نفراتی که قراردادشان به پایان رسیده، حضور داشتند.

مهمترین مساله‌ای که روز گذشته به سوژه اصلی تمرین قرمزها تبدیل شد، مشکلات مالی و تسویه حساب با بازیکنان بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حضور سمیعی و صدری، باز هم مساله تسویه حساب‌ها و پرداخت آپشن‌های قرارداد فصل گذشته را از طریق سیدجلال حسینی به مدیران تیم انتقال دادند و مدیران پرسپولیس قول دادند تا هر چه زودتر و پس از عقد قرارداد با کارگزار جدید نسبت به حل مشکلات مالی و پرداختی به بازیکنان اقدامات لازم را انجام دهند.

صدری به بازیکنان پرسپولیس گفت شما روی تمرینات و بازی های حساسی که در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارید تمرکز کنید و مسائل بیرونی را به ما بسپارید که تلاش خواهیم کرد به تعهدات خود نسبت به شما عمل کنیم تا بدون دغدغه در زمین مسابقه به مصاف رقبا بروید.

همچنین صدری و سمیعی در ادامه نیز یک جلسه سرپایی را با یحیی گلمحمدی درباره نقل و انتقالات داشتند و گویا یحیی از مدیران باشگاه درخواست کرده هر چه زودتر نسبت به تمدید قراردادها و توافق با بازیکنان جدید اقدام کنند.

7655